antibeşiksaraylıtarafından21 Ağustos 2008 10:23
gs lige tam 18 sene ara vermişti aynen son 6 yıldır avrupada görülmediğiniz gibi koç şu sözümü unutma fenerbahçe için eğer türkiye kupası önemli olsaydı ne bjk ne de siz ezikler bir daha kupa yüzü görürdünüz. görünen köy kılavuz istemez koç sizin bu kafayla başarısızlık istikrarınız süreceiği kesin ama fenerbahçem için önümüzdeki yıllar inşallah başarı yılları olacak . eralp koç yorumu yazmaktan çok şu eralpi ti´ye alsam mı almasam mı diye düşündüm ama senin gibi cahillerin akılına bir bilgi soksakta kardır diye bu yorumu yazdım.
antibeşiksarylıtarafından21 Ağustos 2008 10:11
ali kardeş senin başarı ve kıskanılma anlayışın galiba sadece kupadan ibaret kardeş tamam fenerbahçe avrupada yönetimden ve teknik heyetten kaynaklanan bazı yanlışlar sonucu avrupadan herhangi bir kupa müzemize girmemiş olabilir. ama bak kardeş aşağıda da özellikle vurguladığım husular var mesela fenerbhaçe 99 dan beri kendi evinde derbi maçı vermiyor ve son 5 seneye baktığımızda artık kendini fenerin rakibi zannedenlerle aramızdaki fark açılmış örneğin gsyle oynadığımız her derbinin favorisiyiz bjkyle ve trabzonla da aynı şekilde sonra türkiyede yıldız geçidi saraçoğlundan geçiyor ortegalar anelkalar bunlar da rakip takımı kıskandıracak husular.biz tabiiki oparamızla övünürüz çünkü bu takımı finansal dev yapan biz taraftarlardır bjk ve gsliler gibi boş konuşmak yerine fener taraftarı bugün fenerium gibi fenerbahçe mağazalarını takımına yardım için gözde merkez haline getirmiştir sonra her sene kombine rekoru kırıyoruz taraftar kartta real madridi solladık son 21.5 senedir aşağıda da belirttim avrupada hiçbir takıma yenilmemişiz ve geçen sene sen eğer geçen sene yaptığımız bu başarıya sportif başarı demiyorsan bu senin sportif başarı anlayışının ne kadar saçma olduğunu gösterir bizim geçen seneyle filan övündüğümüz yok yanlış anlaşılmasın ben her defasında belirttim biz geçen seneyi yukarda saydığım fenerbahçeyi avrupa arenasının ve kupaların gediklisi yapma amacı güden taraftarın ve yönetimin başarısının ilk yansıması olarak görüyorum ve bunun devamı gelecek bu sadece bir hayalden ibaret değildir attığımız adımlar bu hayallere ne kadar yakın olduğumuzu gösterir sadece geçen seneki başarı sonrasında kin krizine girip chelsealileri havaalanında karşılayan gslilere hepimiz şahit olduk demek ki bu da kıskançlığa yol açabiliyormuş.
ayberktarafından20 Ağustos 2008 18:48
nedir bu tolunayın acıklamalrını cekememzlik adam fikrini sölemiş fener favori dese hemen doğru sölemis diyeceknisz
alitarafından20 Ağustos 2008 17:47
antibeşiksaraylıya.iyide kardeş sen galatasarayın başarısızlıklarını yazmışsın bende oturur sana fenerin geçmişteki başarısızlıklarını say say bitiremem.ben diyorum ki sizin neyiniz varda sizi kıskanacağğız diyorum galatasayı ve beşiktaşı anlatmana gerek yok.zengin olmakla tesisleşmeyle kupalar gelmez.biz şunu bunu yaptık de o yüzden kıskanıyorsunuz de tamam haklısın deyim.benim anlamadığım nokta fener niye kıskanılsın şimdiye kadar ne yapmış.sorum çok basit öyle uzun uzun yazmana gerek yok ben tarafsız olarak soruyorum işin içine galatasarayı ve beşiktaşı katmana gerek yok.dünyanın zengin kulüpleri arasındayız dersen olmaz bu kıskanılcak durum değil.benim sorum tamamen sportif başarı.ya da başaracağız yapacağız demekle de olmaz bu tamamen sizin hayaliniz.ha olur mu bunu allah bilir.bizim ülkede ne fener ne galatasaray ne de beşiktaş kıskanılcak bir takımdır.üçününde kıskanılcak bir durumu ve de başarısı yoktur.o yüzden kimse bana kıskanıyorsunuz demesin
ERALPtarafından20 Ağustos 2008 16:54
ali kardeşim yazdığın yorumdan dolayı seni tebrik ederim.ama antiezik denen kişi sana yine la fonten den masallar anlatmış.bizim başarımız 1 senelikmiş.devamlılığı yokmuş.yani kısacası istikrarsısız.ama şu bir gerçek fenerin yakaladığı istikrarı yakalayamayız.bak adamlar avrupadan kupa almıyorlar,istikrarı kaybetmemek için 24 yıldır türkiye kupasınıda almıyorlar.istikrar çok önemli.ama arkadşın demesine göre ileriki yıllarda kupayı alacaklarmış..o zaman istikrar bozulur ama ..öyle değlmi antiezik..
antieziksaraytarafından20 Ağustos 2008 16:49
antibeşiktaşlı_19 a tamamen katılıyorum bu ne krdşim 8 sene önce ezik mi ezik bi kupa almışlar havalarından geçilmiyo sizi görürüz 10.haftada bekliyoruz eziksaray şımarık mı sımarık bi tkm bide kral oyuncu alacaklarmış diye uyduruk bi haber var ortalıkta yönetimin don alacak parası yok yıldız oyuncu alacaklarmış külahıma anlatın ayrıca altta yorum yazan bi şahsiyet şike falan bahsediyo şike denince akla 6s gelir fb değil karıştırıyosunuz sn nerden anladın hemen şike oldu bu maçta diye kardeşim gazetecimizin yazar mısın böyle boş boş konuşup milleti oyalama bizim zamanımız değerlii
Semih Sencertarafından20 Ağustos 2008 16:14
kafkas ve topuz yüzünden bir anadolu kulübü olduğu hâlde kayserispor´a antipati duymaya başladık. kafkas´ın fenerbahçe´yi beğenmemesi, farenin dağa küsmesi gibi birşey. koskoca bir şehrin potansiyelini ve imajını gs´yi pohpohlayarak tüketmeye devam etsin.
realkingtarafından20 Ağustos 2008 15:51
arkadaşlar bişeye iyice dıkkat edın fenerbahçeyı kımse sevmıyor dıyen butun herkes ya 6s li yada bjk li bunlar tamamen uydurma palavra abi adamlarda apaçık bı kıskançlık var kendılerını yıyorlar resmen bız uefa kupasını super kupayı aldık ama açlıktan nefesımız kokuyo bu fenere bu paralar nerden gelıyo dıyo işte fark taraftar burda kendını gosterıyo ahhh ahhh faruk suren sızı dolandırdı sız ise halen daha fenerle ugraşıyorsunuz bırakın fenerıde kulubunuze dıkkat edın adnan polatda dolandırmasın sızı.... uyanın....
messitarafından20 Ağustos 2008 15:44
bizim avrupadaki yenilgilerimizden bahsetmişsinde sen fenerin tarihinide ortaya çıkarsaydın ya. onlardan niye hiç bahsetmiyon. onlara gelince onlar geride kaldı diyeceksin demi. anlayış budur demi. başarı anlayışında sürekli başarıymış . fener sürekli başarılıya hersene bi kupa kaldırıyr mutlaka demi. hersene çeyrek final oynadı günümüze kadar öyle değil mi
orhan demircitarafından20 Ağustos 2008 15:25
ben geçen sene fenerin sivası sivas da 4-1 yendiği maçı stadda izledim. resmen satılmış maçtı ondan önce ki haftalar da da canlı izledim sivası ama niyey se fener maçın da hepsi sarhoş gibiydi. bülent uygun da tüm maçlarda yedek kulubesine yanaşmaz hep taktik verir di ama ne hikmet se fener maçında kulubeden dışarı çıkmadı. şike ise şike rezillik ise rezillik. şu dünyada f5 liler kadar kıskanç çirkef insanlar yok. hepsi aynı. bu sene göreceğiz şamp. liginde. geçen sene şans eseri çıktınız bu sene 8 taş dan beter olacaksınız aha da yazıyorum buraya.
gs_18tarafından20 Ağustos 2008 15:17
antiezik senin yaptığın yorumlara kusa kusa bi hal oldum . allah bilir kendi yaptığın yorumları okumuyosundur . sadece ilk cümleni ortasını bide sonunu okuyorum yorumunun . ne diyeceğimi şaşırdım artık. bu kadar olmaz diyorum. gerçekten biz marsta yaşıyormuşuz vay be sen neymişsin . bizim bilmediğimiz ne çok şey biliyosun . harcanıyosun burda
antibeşiksaraylı_19tarafından20 Ağustos 2008 14:43
ali kardeş fenerbahçenin sevilmemesi gibi bir durumu siz nerden çıkartıyorsunuz anlamadım anadolu kulüplerinin zaten fenerbahçeyi sevmemesi gibi bir durumu yok fenrbahçeyi sevmeyen iki takım vardır ben bunlara kutsal ittifak derim birisi gs diğeri ise bjkdir. bunların sevmemesinin nedeni ise senin söylediğinin tam aksine çekememezliktir. adnan polat bakar iş kötüye gidiyor yine bir çuval inciri berbat etti hemen yaygarayı kopartır fener maçı satın alıyor federasyon fenerin tarafında hakemler feneri şampiyon yapmaya çalışıyor gibi aslı astarı olmayan sadece başarısızlıklara kılıf uydurma amacı güden sözler. yanına bir de sadık hizmetçi yıldırım demiröreni alırsa iş tamam zaten sazan gibi atlayacak taraftara sahipler. örneğin bjk taraftarı takım şu an avrupanın 2. 3. sınıf oyuncularına tamah eder oldu finansal yönden kötü durumdalar ligde 3.cülüğe oynarlar hiçbir bjklinin gıkı çıkmaz. gs taraftarından çok az bir kitle hariç kimse 2000 yılındaki gs nerde diye sormaz bu takımın hiç mi geliri yok demez gayrimenkulleriyle övünür. arkadaşlar siz uyumaya devam edin yöneticileriniz o kadar yanık sesle ninni söylüyorlar ki ne uğraşacaksınız bjkliler hala 3 büyükten biri olmanın gurunu yaşar gslilerde 2000 yılında aldığı kupanın hayaliyle yaşar.
antibeşiksaraylı_19tarafından20 Ağustos 2008 14:26
ali kardeş bu yorum beni, m başka bir arkadaşa cevaben yazdığım yorum aradığın soruları belki burda bulursun ha koçum. ben aylardır sizin gibilere bunları anlatmaya çalışıyorum ha tatmin olmadıysan arşivden diğer yorumlarıda ekleyebilirim. 2000 yılındaki gs eğer bu başarısını devam ettirip günümüze kadar avrupa kupalarının gediklisi olsaydı gs fenerbahçeye yetişemez diye bir cümle kurmazdım. ancak bir takım en büyük ilerlemesini 7-8 yıl önce yapmış ,sonra bunun üzerine yatıp bu bir senelik (tesadüfi) başarıyla övünür hale gelmişse ondan sonraki seneler bu takımı geriye götürür. şunu bir türlü kabul etmiyorsunuz veya etmek istemiyorsunuz , kardeşim gs 2000 yılındaki gsden geri durumda. fenerbahçe ne durumda sizin altın dönemleriniz bizim de başarısız dönemlerimiz , ama fenerbahçe sizin geriye gittiğiniz son 8 yılda ileriye yönelik bir çok atılımda bulunmuş. tabi bunda bilinçli tarftar(fenerbahçemizi elinde şampiyonlar ligi kupası saraçoğlunda turlarken hayal eden ve bir gün bugünün geleceğinden emin taraftar) ve yönetimden anlayan yöneticilerin de katkısı büyük(finansal güç , tesisleşme,kaliteli kadro-her yıl en az bir yıldız parolası ile yola çıkan bir başkan-stad) fenerbahçemiz dolayısiyle şahlanışa geçmiş , zaten sürekli geriye giden gsye fark atmıştır. bunun sonucunda ara sıra kolay şampiyonluk kaçırsada ligde rakipsiz fenerbahçe ve son 2.5 senede kendi sahasında yenilmeyen ve geçen senede bana göre önümüzdeki 5 senede müzemize kupanın girmesini sağlayacak şovun stardı verilmiştir. bu durumda rakibine yetişmek zorunda kalan takım gsdir. yani şu kupanız da olmasa başarısızlılarınızı örtmek için neye başvuracaktınız merak ediyorum .kardeş ligde bursadan 5 tane yiyen , ç.rizeden 5 tane yiyen, geçen sezon kasımpaşaya yenilen , helsinborgdan 3 tane yiyerek yenilen, tromsöyü yenemeyen, gruptan şansla çıkıp leverkusenden 5 tane yiyende senin takımın ve tarihi. ben bu sitede her zaman tekrarlarım gelecek senein en büyük göstergesi bir önceki sezondur diye fenerbahçe geçen sene şampiyonlar liginde neredeydi siz neredeydiniz bunun karşılaştırmasını objektif olarak yaptığınız zaman doğru yola ulaşacaksınız. etiketler: alex
messitarafından20 Ağustos 2008 14:15
bende merak ettim bu antbeşiğin başarı anlayışını nedir bizi o engin bilgilerinde aydınlatırmısın bide senin ağzından şu başarı öykünüzü alalım
alitarafından20 Ağustos 2008 13:57
sorum antibeşiksaraylıya. biz fenerin neyini çekemiyormuşuz ben onu çok merak ediyorum. bari söylede bilelim. neyinizi çekemiyoruz. bugüne kadar ne yaptınız? uefa şampiyanu mu oldunuz veya şampiyonlar ligi şampiyonu mu oldunuz. senin kafanda hangi başarı var onu merak ediyorum. geçen seneki şampiyonlar ligi başarısı mı? 100 sene de bir yaşayacağınız başarı zaten bir daha ki diğer 100 yıl sonra olur o da çeyrek finali zorlarsınız. ama hiç birimiz göremeyiz yeni nesil görür. fenerlilerde tutturmuş feneri çekemiyorsunuz diye nerenizden uyduruyorsunuz sizin neyinizi çekemeyeceğiz. sadece türkiyenin en sevilmeyen takımısınız bu yüzden hep fenerle uğraşıyorlar buna çekememezlik denmez. daha avrupa kupanız yok türkiye kupası 24 senedir yok o yok bu yok sen hayal dünyasında yaşıyorsun galiba. fenerin nesi var bilen var mı arkadaşlar
kedi uzanamadığı ciğere mundar dermiş